دومینو با زندگی

اینبار دیگر پر نمیدهم به خیالت،برای پرنده ی بی بال و پر تمام هستی زندان است!!

دومینو با زندگی

اینبار دیگر پر نمیدهم به خیالت،برای پرنده ی بی بال و پر تمام هستی زندان است!!

خب منم دل دارم


عکسای مراسم مرحوم حسین معدنی رو میدیدم ، به دوستم میگم کاش منم مردم جای خالیم اینقدر اندوهناک باشه ... چه وضعیه ؟ 4 ت دوستم نداریم وقت رفتنمون یکم گریه کنن ! البته که من راضی نیستم کسی ناراحت شه ولی خب این موضوع فرق میکنه ! می ترسم از اون روزی که بمیرم و کسی رفتنم براش مهم نباشه !

+آهنگ وقتی رفتم بانو مهستی کاملا با حال و هوای این پست میخونه !

نظرات 2 + ارسال نظر
صادق چهارشنبه 15 مرداد 1393 ساعت 00:01

درضمن تا زنده ای به فکر زندگی باش.
مرگ و مخلفاتشو بزار به موقش...میخوای بودنت برای خودت فایده داشته باشه یا برای دیگران؟

اون که بعله ! صد البته که خودم و دیگران ! ولی خب بازم ادم دلش میخواد خالی خالی نره متوجه اید که

صادق سه‌شنبه 14 مرداد 1393 ساعت 23:58

ماهی این برکه ی کاشی
آهنگی که این دوست ستاره ی دنباله دارت گذاشته خیلی زیباست...

نظر مثبت مساعدمو اعلام می کنم .. عالیه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.